Followers

Time is Gold

Sunday, February 6, 2011

:::: First step ::::

Hari ni aku gembira sgt korg..tau sebab ape?? hehehe..kak ros ajk aku join diorg geng beskal naik bukit carpet..xsabo lak nk tgu hari selasa ni..:-) .Smlm lepas aku hantar je personal msg kat kak ros tu trus je dia accept aku jd friend dia..hehe..aku suke..siap dpt no tepon dia lg..senang la aku mengatur langkah pas ni..hehe..Tp tu pn aku ner jual nama khairi gak..yerla dia kan 'glamor'..hehe..mua kenal..terutama bdk2 beskal..Jagoh beskal la katekan..ape2 pn tq la yer.idea dia mmg blh pakai..

Kalau korg nk kenal kak ni la gmbo dia..aktif beb..ank 3org tp aktif beskal lg..masih blh mengekalkan kejuaraan..hebat!!!Aku ni nk ikt jejak langkah dia la ni..serius..







Kwn2 ku sila bg sokong yer..siput2 aku pn ade power tau..hahaha..