Followers

Time is Gold

Monday, March 7, 2011

Jamboree oh Jamboree

Alamak takutnyer!!!27 Mar 2011 ade Malaysian Gold Jamboree kat Bukit Merah...ni lah Jamboree p'tama sy nnti..Mmg ramai yg msk..samapi 2416 org peserta..mak ai..xtau la mcm mane nnti..hehe

Antara nama pesertanyer
Mari kite join!!


























Kalau blh nk habiskan smpai garisan penamat mcm ni..hehe..Insyaallah..go..go..chiayuk!!!

Matlamat utama : mst kayuh sampai hbis!!!


 to be no.1 Xmungkin la lg..hahaha
Beberape hari lepas xjd lg pi kayuh round island..adoi kecewanyer..huhu..Jamboree dh nk dekat ni...nk harapkan kayuh pagi2 lepas blk keje tu mmg la xmencabo lgsung..hehe..agknyer ner paksa kwn2 (group solo lg ) backup aku pi kayuh kat gertak sanggul la kot..klu ajk pi bukit carpet confirm diorg xmau punyer..haha..tp klu ajk pi mkn laju..

Akhirnyer hari jumaat lepas dpt jugak join kak ros n geng2 dia pi bukit carpet..Lega skit ade latihan..tp mmg agak mencabar la..dh la penat ptg tu..mane x nyer blk dr pulau aman mkn mee udang dh pukul 4.30ptg..nk pi kayuh bukit carpet pkul 5.30ptg..pukul 7.30 mlm ner pi keje lak..Pancit2..Tp nasib baik la makanan2 tambahan aku ni ade..hehe..mmg berbaloi!!!Xsia2 jd ahli AMWAY...Mua product dia bagus2..(eh, sempat lg promote..hehe)

Ni la antara supplements "Nutrilite" yg  dimkn
KESIHATAN YANG LEBIH BAIK untuk Kehidupan yang Lebih Baik. 
Sebelum ni pi bukit carpet lalu ikt jln lain.Tp kali ni aku xtau lak yg kak ros nk ajk ikt jln 'reverse'..katenyer lbh mencabo..hehe.Nasib la aku..mmg takut gak la lalu jln ni..dh jln nyer sempit..peh tu bukit tinggi2..P'mulaan tu ok la lg..pas tu aku dh xblh thn..pening2 la serba xkena..last2 asyik tolak je la..haha..
Anjing pulak asyik follow blakg aku.Agaknyer anjing tu backup n kasi semangat suruh aku cpt skit sampai ats la tu..hehe

Ingt nk menyerah je td..malas nk naik dh sb kepala dh pusing2 mase tu..silap2 leh jatuh gaung..hehe..tp segan lak kat kak ros nnti..dia bkn main semangat lg ajk pi kayuh..katenyer leh traning utk jmaboree nnti..aku pn gagahkan la diri kayuh lg sampai ats..Akhirnyer sampai gak la kat ats tu..punyer la ramai org hari jumaat tu ..mua org hebat2.Antara yg aku kenal Michelle la..dia punyer beskal punya la cun!!!terpikat betoi bla aku tgk live..dpt gak mengubat sgala penat didada hehe...Mcm mane la boleh lupa nk ambik gmbo lak ni.ish..ish...sori yerk!!

Majulah sukan utk negara!!!

Burn fat, Get fit ,Have fun!!