Followers

Time is Gold

Wednesday, May 4, 2011

Kulim International Jamboree 2011




1 Mei 2011- Berlangsungnyer Kulim International Jamboree..Ini dikira kali ke-2 la aku join Jamboree tp kali ni mmg lebih mencabar dr yg sebelumnyer..byk p'galaman yg xdpt dilupakan..hehe..walaupn byk kemalangan yg menimpa aku namun semangat nk join jamboree lg xpenah hilang..Kite kena belajar dr kesilapan baru boleh maju ke hadapan..hehe..Alhamdulilah semuanya berjalan lancar..Memang enjoy!!!Antara gambar yg dapat dikongsi dgn kwn2 mua..


Dimulakan dgn bacaan doa..semoga p'jalanan kami dilindungi oleh NYA..




Sempat lagi bergambar...hehe..PEACE!!! 

 

Berlepas sudah!!! Tu dia antara kelompok p'tama yg mendahului.. 



OTW ke kawasan bukit2 yg m'cabar..Selain tu jugak 'down hill' dia pn turut mencabar bg aku yg masih baru ni..hehe..tp bila 'down hill' kat tanah merah tu aku memang layan!!!terbaek!!  Tp bila sampai kat kws yg berselut lain lak jadinyer..hehe.. konon nk layan la sat..last2 jatuh tertonggeng jugak..haha..moral of the story <"jgn la dok berlagak mcm org pro">..haha..Tolak jugak la jawabnyer..tp dlm dok tolak2 pn jatuh byk kali gak..memang curam!!!









Haaa...tu dia tolak jgn x tolak..sikit punya curam la bukit ni..mmg menguji ketahanan mental & fizikal..hehe..Sabo yer..ni baru betoi2 pecah lemak!!






                            Sifu2 yg banyak membantu aku..diorg mmg terbaik la!!! Tahniah!!



                           Hadiah utama 'lucky drow'..Terlepas sudah aku nk dpt moto ni...huhuhu..

                     
    Yg ni je la yg dpt..hehe.. Alhamdulilah syukur dpt sampai dgn selamat di garisan penamat..



Antara barisan Pemenang2..Tahniah!!